Badania psychologiczne i pedagogiczne dzieci w wieku przedszkolnym, w młodszym i starszym wieku szkolnym oraz młodzieży nieuczącej się i niepracującej: – diagnoza możliwości intelektualnych, – diagnoza gotowości szkolnej, – diagnoza trudności dydaktyczno-wychowawczych, – diagnoza dzieci i młodzieży z zaburzeniami o charakterze emocjonalnym, – diagnoza dzieci i młodzieży niepełnosprawnej, – diagnoza rozwoju mowy, – diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się tj. dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia
WYDAWANE OPINIE
Wcześniejsze przyjęcie dziecka do szkoły podstawowej.
Odroczenie rozpoczęcia spełniania przez dziecko obowiązku szkolnego.
Gotowość szkolna dziecka.
Zwolnienie ucznia z nauki drugiego języka obcego.
Objęcie ucznia nauką w klasie terapeutycznej.
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia.
Dostosowanie wymagań edukacyjnych ze względu na specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia).
Objęcie dziecka pomocą psychologiczno – pedagogiczną, szkole lub placówce oświatowej.
Inne opinie o przebadanych.
Informacja o wynikach diagnozy.
TERAPIA
– wczesne wspomaganie rozwoju dziecka – WWRD, – prowadzenie indywidualnej terapii psychologicznej wspierającej rozwój dzieci i młodzieży, – prowadzenie indywidualnej i grupowej terapii pedagogicznej, – trening umiejętności społecznych – TUS, – zajęcia z zakresu socjoterapii, – terapia neurlogopedyczna, – terapia dzieci dyslektycznych, – terapia fizjoterapeutyczna, – integracja sensoryczna – SI,
DORADZTWO
– psychologiczne, pedagogiczne, logopedyczne dla dzieci, młodzieży, rodziców, opiekunów i nauczycieli, – szeroko pojęte doradztwo wychowawcze, – szkoła dla rodziców, – psychodietetyk dzieci i młodzieży.